J.K. Rowling

نقل از «ایندیپندنت»، «رولینگ» در برنامه صبحگاهی شبکه ۴ رادیو انگلستان حضور پیدا کرد و گفت: «ایده‌ای درباره کتابی برای کودکان در ذهن دارم؛ در حقیقت، بخش‌هایی از آن را که واقعا دوستش دارم نیز نوشته‌ام و به همین دلیل، مصمم هستم آن را به اتمام برسانم.»

این نویسنده مطرح انگلستان این روزها دوران پرکاری را می‌گذراند؛ او نه‌تنها در تکاپوی تولید نسخه‌ای تئاتری با نام «کودک نفرین شده» از روی رمان‌های «هری پاتر» است بلکه، سومین رمان جنایی او نیز تحت نام مستعار «رابرت گالبریت» اخیرا منتشر شده است.

با وجود این او در سال‌های پس از انتشار آخرین قسمت از کتاب‌های «هری پاتر» دیگر  کتابی برای کودکان ننوشته است، در این گفت‌وگوی رادیویی از آغاز نگارش کتابی دیگر از این نوع خبر داد.

«رولینگ» اظهار کرد که بودن تحت نام مستعار بیش از اندازه طولانی شده است و به بینندگان این برنامه اطمینان داد رمان‌های دیگری را با نام واقعی خود خواهد نوشت.

هر چند وی گفت: «نمی‌توانم تاریخ مشخصی را برای کتاب‌های بعدی اعلام کنم زیرا این روزها سرم خیلی شلوغ است. اکنون نیز در حال نگارش فیلم‌نامه‌ای با نام «جانوران شگفت‌انگیز و جایی که می‌توان آن‌ها را یافت» هستم. با وجود این ایده‌های زیادی در سر دارم و بی‌شک کتاب‌های زیادی را با نام اصلی خودم خواهم نوشت.»

نویسنده کتاب‌های پرفروش «هری پاتر» افزود: «گاهی اوقات این موضوع که نتوانم پیش از مرگ این ایده‌ها را روی کاغذ بیاورم نگرانم می‌کند. خب، این بحران میان‌سالی است؛این‌که بتوانم به طرح‌هایم جامه عمل بپوشانم، پیش از این‌که این دنیا را ترک کنم.»

از آثار رولینگ تاکنون اقتباس‌های سینمایی و نمایشی انجام گرفته که با استقبال عموم مواجه شده است. گفته می‌شود در ماه گذشته تنها در ۸ ساعت ۱۷۵ هزار قطعه بلیت برای نمایش «هری پاتر و کودک نفرین شده» فروخته و از آن زمان زمان پیش‌فروش بلیت‌ها سه مرتبه تمدید شده است. این نمایش قرار است ۲۷ ماه می سال ۲۰۱۷ به صحنه برود.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…