اعتراض به قطع یارانه

دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از اواخر سال گذشته نسبت به حذف گروهی از افراد با درآمد بالا اقدام کرده بود و در سال جاری نیز می بایست طبق تبصره ۲۰ قانون بودجه دهک‌های بالای درآمدی را حذف کند.

با توجه به منابع اطلاعاتی که به دست سازمان هدفمندی یارانه ها می رسد خانوار های دارای درآمد بالا از دریافت یارانه حذف میگردند اما این فرآیند ممکن است با خطاهایی هم همراه شود پس اگر شما جز افرادی هستید که یارانه شما به اشتباه حذف شده با اموزش تصویری اعتراض به حذف یارانه ها با کافه لینک همراه باشید:

ابتدا از اینجا وارد سایت اعتراض به یارانه ها بشوید.

اعتراض به قطع یارانه
اعتراض به قطع یارانه

همانطور که در تصویر ملاحظه میکنید سه فیلد برای ورود اطلاعات وجود دارد. در فیلد شماره 1 شماره ملی سرپرست خانوار بدون خط تیره وارد شود و در فیلد شماره 2 شماره حساب بانکی که یارانه شما به آن واریز میشد را وارد کنید دقت کنید شماره حساب هم بدون خط تیره وارد کنید. در فیلد شماره 3 هم باید عددی که در تصویر بالای کادر نمایش داده میشود را وارد کنید و سپس روی دکمه استعلام وضعیت کلیک کنید.

صفحه دوم اعتراض به قطع یارانه
صفحه دوم اعتراض به قطع یارانه

بعد از ورود اطلاعات جغرافیایی خود را وارد نموده و در نهایت نزدیکترین دفتر پیشخوان به محل سکونت خود را انتخاب کنید. و گزینه ثبت را بزنید.

صفحه سوم اعتراض به قطع یارانه
صفحه سوم اعتراض به قطع یارانه

بعد از این مرحله اطلاعات خانوار شما و کلیه کسانی که زیر مجموعه یارانه ای شما بودند نمایش داده میشود و به شما اعلام میدارد که یارانه شما بنا به تشخیص دولت قطع شده ، تیک مطالب فوق را خواندم را زده و روی دکمه ثبت درخواست رسیدگی کلیک کنید.

صفحه چهارم اعتراض به قطع یارانه
صفحه چهارم اعتراض به قطع یارانه

در این مرحله سایت به شما اعلام میدارد که رقم درآمدی شما بیشتر از حدی است که مشمول پرداخت یارانه باشید بازهم تیک مطالب فوق را خواندم را زده و روی دکمه شروع  کلیک کنید.

صفحه پنجم اعتراض به قطع یارانه
صفحه پنجم اعتراض به قطع یارانه

در این مرحله سایت دلیل قطع یارانه شما و میزان دارایی های شناسایی شده برای قطع یارانه شما را در قسمت سبز نمایش میدهد و در زیر چند گزینه دارد که درصورتی که یکی از آنها شامل حال شما میشود آن را علامت زده و در غیر اینصورت گزینه آخر یعنی دلیل مشابه … را تیک زده و دلیل خود را در قسمت مشخص شده تایپ کنید و سپس تیک صحت مطالب فوق را تایید میکنم را بزنید و به مرحله بعد بروید.

صفحه ششم اعتراض به قطع یارانه
صفحه ششم اعتراض به قطع یارانه

در اینجا سایت به شما یادآوری میکند که درصورت اعلام اطلاعات نادرست یارانه های پرداختی به شما در قالب مالیات از شما پس گرفته می شود با خواندن مطلب و در صورت تایید تیک مطالب فوق مورد تایید اینجانب است را زده و روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید.

در پایان کادری باز میشود که به شما گوشزد میکند که در صورت بررسی و تایید درخواست شما مبنی بر اشتباه بودن قطع یارانه شما، نتیجه به شماره اعلام شده از جانب شما با پیامک اعلام خواهد شد.

  • یارانه نقدی

    زمان واریز یارانه مرداد ماه چه زمانی است؟

    پنجاه و چهارمين مرحله از واريز يارانه نقدي مربوط به مرداد سال جاري ساعت 24 روز دوشنبه 26 م…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

۲ نظرات

  1. امیر صفدریان دهکردی

    ۱۳۹۷-۰۸-۲۵ at ۳:۵۲ ق.ظ

    اینجانب بازنشسته فرهنگی با سه فرزند بیکار وخودم هم مریض که بیماری صعب العلاج دارم وحقوق هم ۱۵۰۰ برای هزینه دارو واقساط بانکی وخوراک وبرق وگاز وآب چیزی برای خورد وخوراک نمی ماند نون خالی هم نمی شود بخاطر بدهی خانه خودرا فروختم و یک خانه کوچکتر خریدم در ولی خلاصه بدبخت شدیم یارانه ما خانواده بدبخت را قطع کردند اعتراض زدیم هیچ جواب ندادند از دولت محترم تقاضا داریم که یارانه ما را برقرارکنند

    پاسخ

    • عبدالله

      ۱۳۹۷-۱۱-۲۰ at ۱:۲۴ ب.ظ

      با سلام همان ابتدا دولت محترم تدبیر و امید بنا داشت یارانه ها رو قطع کنه اولش تو مناطره ڱفت اما دید در میزان رایش تاثیر داره حرفشو پس گرفت اما حالا نشون میده این کارش مکارانه بوده این چیزی که ما دیدیم شد دولت مکر و حیله

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…