iphone 6c

از آخرین باری که گوشی‌های آیفون با اندازه ۴ اینچ به بازار عرضه شدند، دو سال می‌گذرد. شاید هنوز هم برخی طرفداران آیفون  مایل باشند که آیفون‌های جدیدی در اندازه ۴ اینچ تولید شود. برای این دسته از افراد خبرهای خوبی در راه است. برخی شایعات از عرضه یک گوشی آیفون ۴ اینچی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ خبر می‌دهند.

iphone
iphone

طبق گزارش یک منبع ژاپنی که معمولا خبرهای موثقی در مورد اپل ارائه می‌دهد، آیفون کامپکت جدید در حال تولید است. طبق این گزارش علاوه بر نمایشگر ۴ اینچی اپل از پردازنده A8 خود که پیش از این در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس استفاده کرده بود، در آیفون ۴ اینچی جدید خود بهره خواهد برد. هنوز بطور دقیق مشخص نیست که آیا این گوشی فلزی خواهد بود یا بعنوان یک مدل مقرون به صرفه پلاستیکی به فروش خواهد رفت.

البته برخی شایعات هم وجود یک آیفون ۴ اینچی جدید را تایید می‌کنند ولی زمان معرفی آن را نیمه دوم سال ۲۰۱۶ می‌دانند. هنوز در مورد نام دقیق این آیفون اطلاعی در دست نیست، ولی  برخی شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با نام آیفون ۶c عرضه خواهد شد.

iphone
iphone

پیش از این مارتین هاجک تصاویری از طراحی احتمالی آیفون ۶c منتشر کرده بود تا تفاو‌ت‌های آن را با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس مشخص کند. به نظر شما آیا اپل برنامه‌ای برای آیفون‌ ۴ اینچی در سال ۲۰۱۶ دارد؟

منبع: PHONEARENA

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

ویندوز ۱۰ مایکروسافت و امید برای ویندوز جدید

آیا ویندوز ۱۰ آخرین ویندوز ماکروسافت است؟ جری نیکسون (Jerry Nixon) مسئول توسعه دهنده مایکر…