آزاده نامداری و همسرش

سال ۸۷ به واسطه دوستان مشترکمان که در آن زمان در تلویزیون مشغول به کار بودند که یکی از آنها از مدیران ارشد تلویزیون بود به هم معرفی شدیم و چندبار همدیگر را دیدیم. چون در یک دوره زمانی بود که من به شدت مشغول انجام فعالیت های گوناگون تلویزیونی و … بودم و اصلا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمی کردم، خیلی پیش نرفتیم و بعد از گذشت مدتی ارتباط مان قطع شد.

 مصاحبه مفصلی با آزاده نامداری و همسر دومش منتشر شده است که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

آزاده نامداری و همسرش
آزاده نامداری و همسرش
اگر به ما اجازه دهید از اینجا شروع کنیم که شما از کجا با هم آشنا شدید؟

آزاده نامداری: سال ۸۷ به واسطه دوستان مشترکمان که در آن زمان در تلویزیون مشغول به کار بودند که یکی از آنها از مدیران ارشد تلویزیون بود به هم معرفی شدیم و چندبار همدیگر را دیدیم. چون در یک دوره زمانی بود که من به شدت مشغول انجام فعالیت های گوناگون تلویزیونی و … بودم و اصلا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمی کردم، خیلی پیش نرفتیم و بعد از گذشت مدتی ارتباط مان قطع شد.

همان آشنایی اولیه برای ازدواج بوده؟

آزاده نامداری: بله، ایشان از همان ابتدا با پیشنهاد ازدواج جلو آمدند اما همان طور که گفتم من در آن سال ها اصلا شرایطش را نداشتم.

پس در واقع شما یکبار به طور جدی حدود ۷ سال قبل پروسه خواستگار و اینها رو پشت سر گذاشته بودید؟

آزاده نامداری: بله متاسفانه اتفاق نیوفتاد چون من در آن سالها ابدا دوست نداشتم ازدواج کنم و به ایشان هم گفتم من الان به درد ازدواج نمی خورم وگرنه بهترین فرد هستید که بخواهم بک روز با او ازدواج کنم…

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در سرگرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…