Samsung Galaxy S7

براساس جدیدترین شایعات، سامسونگ در نظر دارد چهار نسخه مختلف از گلکسی اس ۷ را ارائه دهد که دو تای آنها نمایشگرهای معمولی خواهند داشت و دو نسخه دیگر نیز به نمایشگرهای خمیده مجهز گردیده اند (از سری اج).

روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا به پنل جلویی مدل ۵٫۲ اینچی گلکسی اس ۷ مربوط می شد و امروز عکسی در اختیار سایت های خبری قرار گرفته که گویا به مدل ۵٫۷ اینچی این پرچمدار تعلق دارد.

این تصویر که در اصل روی سایت ردیت قرار گرفته و در ادامه آن را خواهید دید نمایشگری با ابعاد ۵٫۷ اینچ (و رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) را به تصویر می کشد که در لبه هایش خمیدگی دارد و به همین خاطر تصور می شود که به مدل گلکسی اس ۷ اج پلاس تعلق داشته باشد.

عکس جدید همچنین نشان می دهد که این مدل از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ (دربرگیرنده پردازنده گرافیکی Adreno 530) و همچنین چهار گیگابایت رم بهره می برد.

علاوه بر این، موبایل مورد بحث یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده تا امکانات تصویربرداری اش کامل شوند.

حدودا دو ماه پیش، شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد روی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید کار کند (با حسگری بزرگ تر از آنچه در دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی خانواده گلکسی اس ۶ مورد استفاده قرار گرفته است) و به همین خاطر بعید نیست اگر این دوربین را در سری گلکسی اس ۷ ببینیم.

وقتی حسگر دوربینی بزرگ تر از حد معمولش باشد، کیفیت عکس های آن نیز بیشتر خواهد بود هرچند که رزلوشن پیکسلی اش اندکی پایین می آید، بنابراین، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید احتمالا قوی تر از نوع ۱۶ مگاپیکسلی قدیمی ظاهر خواهد شد.

در حال حاضر متاسفانه نمی توان هیچیک از جزئیات و موارد ذکر شده در بالا را تایید کرد اما پیش بینی می شود که سامسونگ ماه آینده سری جدید از پرجمدار گلکسی اس ۷ را در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…