موبایل های تاشو هنوز هم که هنوز است در ژاپن و برخی کشورهای آسیایی طرفدار دارند و این مساله نشان می دهد که حتی در عصر تلفن های هوشمند عظیم الجثه با نمایشگرهای تاچ شان باز هم افرادی هستند که راحتی موبایل های تاشو را به آنها ترجیح دهند.

چند هفته ای می شود که موج شایعات در مورد تلفن هوشمند تاشوی جدید سامسونگ افزایش یافته است و حتی اخیرا اطلاعات مربوط به یکی از همین دستگاه های ساخت کمپانی کره ای مورد بحث از سوی TENNA چین منتشر گردید.

آن دستگاه به اشتباه گلکسی گلدن ۳ خوانده می شد در حالی که حالا با نام W2016 در اختیار اپراتور چاینا موبایل قرار گرفته است.

مشخصات دستگاه با آنچه پیشتر لو رفته بود، تفاوت چندانی ندارد؛ ابعاد نمایشگر آن برابر با ۳٫۹ اینچ و رزلوشن آن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل است. یک چیپست ۲٫۱ گیگاهرتزی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی اش را تشکیل می دهند.

برای عکس برداری و فیلم برداری با W2016 هم یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در نظرگرفته شده و برقراری ارتباطات تصویری و گرفتن سلفی هم به یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی محول گردیده است.

بدنه خوش ساخت این محصول از فلز و شیشه ساخته شده و کیفیت بالای موبایل های گلکسی اس ۶ و نوت ۵ را در ذهن تداعی می کند و انتخاب های رنگی کاربران دستگاه نیز به نقره ای و طلایی خلاصه می شوند.

موبایل تاشوی سامسونگ از اندروید ۵٫۱٫۱ بهره می برد که به رابط کاربری TouchWiz مزین گردیده. اما کمپانی سازنده، به این امکانات بسنده نکرده و موارد دیگری نظیر شارژ سریع با سیم یا بدون سیم و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را نیز برای آن در نظر گرفته که با توجه به ابعاد نمایشگر، عمر نسبتا خوبی خواهد داشت.

سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016
سامسونگ W2016

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

۱ نظر

  1. مهدی نوروزی

    ۱۳۹۴-۰۸-۳۰ at ۱۱:۰۳ ب.ظ

    ال کلاسیکو …..
    بارسلونا ۴ _ ۰ رئال مادرید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…