رخشان بنی اعتماد

مدیر عامل شرکت فیلم‌ سازان جوان تاکید کرد که: «قصه‌ها» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

میثم معراجی در پی برخی شایعه‌ ها با بیان این مطلب ادامه داد: نسخه کامل فیلم سینمایی «قصه‌ها» در تاریخ ۱۱ مرداد ماه ۹۴، در شورای بازبینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروانه نمایش دریافت کرده است که پروانه آن نیز موجود است و تصویر آن در اختیار رسانه‌ ها قرار می‌گیرد.

او افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون گذشته کمال همکاری را با این شرکت داشته و کسانی که دست به این گونه شایعات می‌زنند قصد تخریب دارند که البته ناکام می‌مانند.

«قصه‌ها» در تاریخ ۶ آبان ماه در سراسر کشور با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شرکت گلرنگ رسانه در تیراژ ۵۰۰ هزار نسخه توزیع شد.

این ساخته‌ ی رخشان بنی‌اعتماد در گروه سینمایی آزاد چند ماه قبل به نمایش درآمد و بعد از اتمام نمایش فیلم در سینماها، پروانه نمایش ویدئویی این فیلم توسط شرکت فیلمسازان جوان گرفته شد و بعد از توزیع سراسری فیلم در شبکه نمایش خانگی شایعاتی مبنی بر توزیع غیر مجاز و بدون پروانه فیلم مطرح شده بود.

فاطمه معتمدآریا، فرهاد اصلانی، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، حبیب رضایی، بابک حمیدیان، باران کوثری، پیمان معادی، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان، مهراوه شریفی نیا، حسن معجونی، ریما رامین‌فر بازیگران این فیلم هستند.

داستان «قصه‌ها» گذر به هفت زندگی و آدم‌ هایی است که در شرایطی نه استثنایی، در موقعیت‌هایی شبیه به بسیاری از آدم‌ های جامعه، زندگی را سر می‌ کنند.

این فیلم برنده جایزه بهترین فیلمنامه هفتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز بوده است.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تئاتر و سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…