علی دایی

علی دایی در پایان بازی تیمهای دیابت و رسانه ورزش به سود بیماران دیابتی اظهار داشت: مطمئنا امروز بایستی که می آمدم و در کنار این بیماران می بودم. ما هدفمان این بود که این بیماری را بیشتر برای مردم معرفی کنیم. خودم نیز درباره این بیماری بیشتر از این تحقیق می کنم. خوشحالم که توانستیم دقایقی توانستیم این بیماران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که خودش تست قند خون و فشار خون هم می دهد، عنوان کرد: ما خدا رو شکر چنین مشکلاتی نداریم و با اینکه اضافه وزن آوردیم چنین مشکلاتی نداریم. ماهی یک بار تست کامل می دهم و خدا را شکر همه چیز خوب است.

 سرمربی صبای قم در پاسخ به این سوال که تیم ملی مقابل ترکمنستان را چطور ارزیابی کرد، تصریح کرد: جوانگرایی اگر در تیم ملی باید ادامه دار باشد خوب است. اگر بخواهند تیم ملی را جوان کنند باید این کار را ادامه دهند. نمی خواهم صحبت خاصی کنم اما کشور ما بالاتر از امثال ترکمنستان است. به نظر من ۹۰ درصد تیم‌های لیگ برتری هم قادر بودند که ترکمنستان را شکست دهند.

دایی در واکنش به اینکه کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با ترکمنستان گفته بود رحمتی هم مثل دایی از تیم ملی خداحافظی کرده، گفت: من منظور کی روش را از اینکه اسم مرا در کنفرانس خبری برد نمی دانم. خیلی بازیکنان آماده داریم در لیگ برتر که به تیم ملی دعوت نشدند. بارها گفتم که باید معیار انتخاب شدن برای تیم ملی را هم کادر فنی و هم بازیکنان بدانند. ما باید آنها را قانع کنیم که چرا به تیم ملی دعوت نشدند.

وی در پایان افزود: مثلا تیم صبا تیم خوبی است. صبا بازیکنان خوبی دارد که می تواند حداقل دو، سه نماینده در تیم ملی داشته باشد.  از درون دروازه گرفته تا نوک حمله، ما بازیکنان شایسته ای داریم. کارهایی که بچه های ما کردند هم از نظر فنی بالا بوده و هم از نظر اخلاقی و عالی کار کردند.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…