لیلا حاتمی

داشتن یک دکوراسیون داخلی دلنشین کار سختی نیست، فقط باید منبع الهام درستی را برای خود پیدا کنید همچنین چیدانه سعی کرده است با پیشنهادهای مختلف خود شما را در این امر یاری کند و به همین دلیل در ادامه مطلب طراحی دکوراسیون داخلی به سبک هنرمندان این بار به سراغ لیلا حاتمی بازیگر جوان و هنرمند کشورمان رفتیم تا سبک دکوراسیون داخلی منزل او را که هم چون لباس پوشیدن و ظاهرش ساده، بی آلایش اما زیبا و تاثیر گذار است بررسی کنیم. پس این مطلب جذاب  را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا ببینیم که چگونه می توانیم خانه ای به سبک لیلا حاتمی داشته باشیم.

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی
سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی منزل

اولین چیزی که در خانه لیلا حاتمی به چشم می آید سبک مینیمالیستی است که او در طراحی دکوراسیون داخلی منزلش از آن استفاده کرده است. همه چیز ساده و زیبا به نظر می آید و همین سادگی باعث شده است تا مبلمان ها و دیگر عناصر دکوری منزل همنشینی خوبی با یکدیگر داشته باشند. سبک مینیمالیستی جزو 5سبک دکوراسیون داخلی که طرفدار سادگی اند است. سادگی چیزی است که ما همیشه در رفتار، لباس پوشیدن و حتی نقش هایی که لیلا حاتمی می پذیرد دیده می شود. این سادگی در دکوراسیون داخلی خانه او هم به چشم می خورد.

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی
استفاده از رویه شیشه ای برای میز غذاخوری

در خانه لیلا حاتمی همه چیز به ساده ترین شکل ممکن در کنار هم چیده شده اند، گلدانی از گل های رز روی میز شیشه ای، کتابخانه ای با طرح ساده، درب هایی چوبی که تکه ای شیشه آن را تزیین کرده است. تابلو های هنری که تقریبا روی هر دیواری می توان آن ها را دید. اگر طرفدار سبک مینیمال، سادگی و رنگ های خنثی و روشن هستید، خانه لیلای سینمای ایران می تواند منبع الهام مناسبی برای شما باشد تا دکوراسیون داخلی خانه تان را به این شکل طراحی کنید، با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا به شما بگویم چگونه می توانید به ساده ترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

منزل لیلا حاتمی
منزل لیلا حاتمی
انتخاب مبلمان های رنگ روشن

برای این که خانه ای به سبک لیلا حاتمی داشته باشید اولین کار این است که مبلمان هایی به رنگ روشن، انتخاب کنید، حتی با وجود دو بچه کوچک در خانه تان،رنگ سفید معجزه دکوراسیون داخلی است. خانه را بزرگ تر جلوه می دهد، به فضا لطافت می بخشد و نور را بهتر در فضا منعکس می کند و باعث می شود تا شما آرامش بیشتری را در فضای داخلی منزل تان تجرببه کنید.

منزل لیلا حاتمی
منزل لیلا حاتمی
استفاده از پارکت به عنوان کفپوش

وقتی مبلمان های تان را سفید رنگ انتخاب کردید بهترین راه برای این که کمی از یکنواختی فضا بکاهید و گرما را به فضا اضافه کنید، استفاده از متریال چوب است. چوب با حس طبیعی و گرم خود می تواند فضا شما را دست خوش تغییراتی دلنشین کند. می توانید برای این کار به سراغ کفپوش های چوبی بروید، مثل پارکت هایی که رنگ های قهوه ای دارند، پارکت، کفپوش هایی با حس آشنا هستند و ترکیب رنگ قهوه و سفید به شما دکوراسیونی به سبک لیلا حاتمی تحویل می دهد.

منزل لیلا حاتمی
منزل لیلا حاتمی
کتابخانه هایی بزرگ در دکوراسیون داخلی نشیمن

چیزی که در خانه لیلا حاتمی خیلی زیاد به چشم می آید کتاب است که نشان از علاقه وافر او و همسر هنرمندش علی مصفا به خواندن کتاب دارد، در خانه آن ها یک کتابخانه بزرگ سرتاسری دیده می شود که طرح خاصی ندارد، ساده است، ساده ساده، درست مثل خودشان، اما داخلش پر است از کتاب های مختلف و وسیله های تزیینی. این کتابخانه در خانه شما هر کسی را حیرت زده می کند. پس شما هم دست به کار شوید و روی یکی از دیوارهای منزلتان کتابخانه ای چوبی ساده ای ایجاد کنید و درون آن را با کتاب و هر چیز دیگری پر کنید.

منزل لیلا حاتمی
منزل لیلا حاتمی
وسیله های تزیینی و دکوری

چیز دیگری که به منزل لیلا حاتمی جلوه ای خاص بخشیده است استفاده از گلدان هایی پراز گل های رنگارنگ و وسیله های تزیینی و دکوری با رنگ های خاص است. انجام دادن این کار اصلا مشکل نیست، فقط کافی است تا کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید و از میان رنگ های متعددی که برای وسیله های دکوری وجود دارد خاص ترین و درعین حال ساده ترین را برگزینید.

منزل لیلا حاتمی
منزل لیلا حاتمی
تابلوهای هنری در فضا

استفاده از تابلوها در فضای داخلی منزل تان را فراموش نکنید. در خانه لیلا حاتمی روی هر دیوار یک اثر هنری جذاب دیده می شود، این تابلو ها روح هنر را در خانه جاری می کنند، دیوارها را زنده می کنند و  تبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی منزل شما می شند.

chidaneh.com

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…