سوشا مکانی

غیر حرفه ای بودن بلای جان سوشا مکانی شد و کسی که میتوانست آینده خوبی در ورزش کشور داشته باشد قربانی رفتار غیر حرفه ای خود شد و از تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ برابر تیم راه آهن متوقف شد.

سوشا مکانی پیش از این مسابقه وقتی متوجه شد در ترکیب اصلی قرار ندارد، بعد از جر و بحث با حمید درخشان، از اردوی پرسپولیس خارج شد و جمع سرخپوشان را ترک کرد. مسئله‌ای که با واکنش تند سرمربی پرسپولیس مواجه شده است. حمید درخشان در نشست خبری پس از بازی با راه آهن و در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سوشا مکانی گفت: مگر من تا حالا به سوشا مکانی میدان نداده بودم؟ مگر پای او نایستاده بودم؟چرا باید امروز قهر می کرد و می رفت؟

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این آدم نشان داد که خیلی در تصمیم گیری هایش ثبات ندارد. من خیلی پای سوشا مکانی ایستادم. پس کی باید به دروازه بان دوم تیم فرصت می دادم. سوشا مکانی با تیم ملی بوده و در برگشت ما خواستیم به وی استراحت بدهیم. این دلیل نمی شود که وی بخواهد قهر کند و برود. این دروازه بان دیگر در تیم من جایی ندارد. من به صراحت اعلام می کنم تا وقتی من در تیم هستم جایی در پرسپولیس ندارد. او باید برود با باشگاه تسویه حساب کند. با کاری که ایشان کرد بهتر است که دیگر سراغ پرسپولیس را نگیرد.

پیشتر مطلبی را در باره زندانی شدن سوشا مکانی منتشر کرده بودیم که از اینجا می توانید بخوانید

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…