تیتراژ شهرزاد چاوشی

محسن چاوشی ستاره موسیقی پاپ ایران سومین آهنگ خود را برای سریال شهرزاد آماده انتشار کرده است. این ترانه قرار است در تیتراژ پنجمین قسمت از سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی استفاده شود. پیش تر دو آهنگ به رسم یادگار و همخواب از این خواننده محبوب ایرانی منتشر شده بود که هردو با استقبال زیاد همراه بود.

چاوشی ترانه جدیدی به نام ((کجایی)) را برای سریال شهرزاد خوانده است که به عنوان تیتراژ این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد. هنوز خبری از محتوای این کار به بیرون درز نکرده اما تم کار عاشقانه و متناسب با این سریال عظیم شبکه خانگی خواهد بود . سریالی که دوشنبه این هفته قسمت چهارم آن نیز به بازار خواهد آمد تا فقط یک هفته تا شنیدن ترانه جدید چاووشی وقت باقی بماند.
این خواننده محبوب پاپ، پیش از این، قطعه های شهرزاد(همخواب) و (به رسم یادگار) را نیز برای سریال شهرزاد خوانده بود که با استقبال بسیار زیاد هواداران و علاقه مندان روبرو شده و تعداد زیادی دانلود شده بود.
شهرزاد با نقش‌آفرینی چهره‌هایی مثل ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب و… پرفروش‌ترین سریال شبکه خانگی است و تهیه‌کنندگان این سریال قصد انتشار و توزیع مجدد قسمت‌های اول آن را دارند. داستان شهرزاد، با نقش‌آفرینی محوری ترانه علیدوستی، عاشقانه‌ای است که در تهران دهه ۳۰ و ۴۰ روایت می‌شود.

 

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…