SloPro-1
SloPro-1
SloPro-1

فیلمبرداری صحنه آهسته همیشه مقوله جذابی در دوربین های موبایل بوده و از زمان ورود این تکنولوژی به اسمارت فون ها، روز به روز شاهد پیشرفت چشمگیر و گسترش استفاده از آن بوده ایم.

SloPro اپلیکیشنی است مالتی پلتفرم که امکان فیلمبرداری صحنه آهسته را تا هزار فریم بر ثانیه برای کاربر فراهم کرده و این امکان را به موبایل هایی می آورد که از این قابلیت بی بهره هستند.

SloPro در اصل برای سیستم عامل iOS برنامه نویسی شده، بنابراین تعجبی ندارد که بهترین عملکردش را در گجت های اپل می بینیم. با استفاده از این اپ می توانید با کیفیت HD و سرعت معمولی فیلمبرداری کنید و خروجی را روی دور کند و حتی روی سرعت بالاتر تحویل بگیرید.

پس از فیلمبرداری و فشردن دکمه توقف، حالا می توانید از گزینه های تغییر سرعت تصویر استفاده کنید. در هر سه نسخه SloPro می توان تصاویر را تا سه درجه تندتر یا کندتر نمود، و ضمنا ابزاری برای تعیین بازه های دقیق برای آهسته شدن صحنه هم در اختیارتان قرار داده شده.

SloPro-2
SloPro-2

البته در نسخه آیفون SloPro می توانید ویدئوهای ۵۰۰fps و ۱۰۰۰fps هم خلق کنید، به شرط آنکه هزینه چهار دلاری ارتقای اپلیکیشن به نسخه حرفه ای را پرداخته باشید.

به غیر از فیلمبرداری با دوربین، گزینه بسیار خوب دیگر SloPro امکان صحنه آهسته کردن ویدئوهای موجود در گالری است. با آهسته کردن صحنه و استفاده از افکت های مختلف این اپ می توانید ویدئوهایی دراماتیک و بسیار زیبا بیافرینید.

البته عملکرد نسخه های ویندوزفون و اندروید به خوبی نسخه iOS نیست و امکاناتی به مراتب کمتر برای ویرایش ویدئوها در آن شاهد هستید. با این وجود، ارزش SloPro به خاطر آوردن قابلیت فیلمبرداری ویدئوهای صحنه آهسته به گجت هایی است که از این قابلیت برخوردار نیستند.

SloPro را می توانید به رایگان در اندروید، ویندوزفون و iOS تجربه کنید.

  • telegram-0

    تلگرام به 10 میلیارد پیام در روز رسید

    تلگرام از جمله اپلیکیشن‌های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل قابلیت‌های برتر از جمله…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

ویندوز ۱۰ مایکروسافت و امید برای ویندوز جدید

آیا ویندوز ۱۰ آخرین ویندوز ماکروسافت است؟ جری نیکسون (Jerry Nixon) مسئول توسعه دهنده مایکر…