فرزاد حسنی

فرزاد حسنی مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بعد از دوران زیاد ممنوع التصویری خود اینبار با برنامه ای به نام اکسیر به تلویزیون بازگشته است. این برنامه که موضوع آن پزشکی است به بحث درباره موضوعات سلامت و زمینه های درمانی می پردازد. 

در یکی از قسمت های این برنامه فرزاد حسنی مهمانی با نام خانم نعیمه نظام دوست داشت. نوع صحبت و الفاظی که بین مجری این برنامه و مهمان رد و بدل شد به عقیده بسیاری توهین و تمسخر آمیز بود و در پایان برنامه هم به خانم نظام دوست زرشک اهدا شد.

باهم فیلم قسمت هایی از این قسمت جنجالی برنامه اکسیر را مشاهده می کنیم:

عذر خواهی فرزاد حسنی از همه:

فرزاد حسنی در برنامه مردم چی میگن، که به همراه تهیه کننده برنامه اکسیر و جمشید(یکی از میهمانان برنامه اکسیر)  در سخنانی اظهار کرد: این مسابقه‌ای بود که در آن می‌خواستیم تمام جواب‌ها غلط باشد. تمام مهمانانی که در برنامه اکسیر شرکت می‌کنند به ویژه در بخش مسابقه با فیلمنامه‌ی از پیش تعیین‌شده‌ای آشنا هستند و ما هم دنبال افرادی می‌گردیم که چهره‌های عادی جامعه باشند. عده‌ای در این باره می‌گویند رسانه به مردم دروغ می‌گوید در صورتی که برنامه‌هایی وجود دارند که در قالب نمایش آموزشی هستند.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم اظهار کرد: برای من حساب مردم در سرتاسر ایران با حساب چند کاربر بی‌نام و نشان و هدایت‌شده طبق یک برنامه، کاملاً جداست. هیچ‌وقت فکر نمی‌کنم که در ایران من، که برای دفاع هزاران جوان را داده باشد رسم فحاشی وجود داشته باشد.

او با اشاره به مسائل شخصی‌ای که سال گذشته برای او به وجود آمده بود، توضیح داد: در مورد مسائل شخصی‌ام سکوت کردم اما اینجا پای شما در میان است. چیزی که شما را غمگین و مردد کند، درد من است. من همیشه به مسئولان صدا و سیما گفته‌ام که جام جم ۲ هزار هم نمی‌ارزد اگر شما به آن لبخند نزنید.

این مجری تلویزیونی در پایان سخنانش یادآور شد: همه کسانی را که ناآگاهانه وارد این حیطه شدند، حلال می‌کنم اما از کسانی که از قصد دروغ گفتند و جو ایجاد کردند نمی‌گذرم و حساب ما سر پل صراط خواهد بود.

مصطفی شریفی، تهیه کننده برنامه اکسیر نیز ضمن بیان توضیحاتی درباره ساختار برنامه اکسیر و اینکه این برنامه به موضوعاتی تازه و جدید می‌پردازد، خاطرنشان کرد: اگر مردم ناراحت شدند من از آن‌ها عذر می‌خواهم.

شریفی با اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی یادآور شد: خیلی‌ها می گویند شما کار غیر اخلاقی انجام دادید، من دست آنها را می بوسم. اما در این میان افرادی هم هستند که از اخلاق حرف می زنند اما به افراد و خانواده‌هایشان توهین می کنند.

جمشید(یکی از میهمانان برنامه اکسیر) نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: اگر به من بی‌حرمتی شده باشد به خودم مربوط است و اگر چنین احساسی داشتم حتما در برنامه با ایشان برخورد می‌کردم، ولی اصلاً این چنین اتفاقی نیفتاده بود و همه چیز از پیش هماهنگ شده بود.

او ادامه داد: در فضای مجازی مطالبی بیان شد که من و خانواده ام از آنها ناراحت شدیم. من اگر شاکی بودم الان در این برنامه حاضر نمی شدم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ با کافه لینک در میان بگذارید
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

۵ نظرات

  1. سودی

    ۱۳۹۶-۱۰-۱۳ at ۱:۲۶ ب.ظ

    کلا ازش بدم میومد و میاد و خواهد آمدو آدم بی ادب و بی شخصیتیه که همش با توهین با دیگران حرف میزنه و خودشو بالا میبینه البته نا گفته نماند چون خودشم اشاره به موضوعات اخیر زندگیش کرد منم پس یه چیز بگم که اونم اینه اون آزاده نامداری از این بی تربیت تره و بی شخصیت تره اونم با همه مهمونا چه تلفنی چه حضوری گستاخانه حرف میزنه هرچند خدا در و تخته رو جور کرده بود ولی جالبه باهمم نساختن این دوتا بی شخصیت.

    پاسخ

  2. احسان

    ۱۳۹۶-۰۲-۰۱ at ۳:۵۲ ب.ظ

    فرزاد حسنی کلا آدم بیشعور و حرومزاده ایه.

    پاسخ

  3. دریا

    ۱۳۹۵-۰۳-۲۹ at ۱۲:۴۱ ب.ظ

    واقعا برا صدا وسیما متاسفم…قعطی ادم درست و درمون اومده که همچین کسانی مجری و اجراکننده برنامه هاشونن؟خانم نعیمه چکار میکرد مجبور بود بخنده بنده خدا اصلا اینجور وقتها مغزم هنگ میکنه …واقعا شعور نداره حسنی

    پاسخ

  4. میترا

    ۱۳۹۵-۰۲-۲۳ at ۸:۴۱ ب.ظ

    سلام
    بنظر من که رفتارشون زننده و به دور از شخصیت یک مجری بود بفرض اینکه خود خانم نظام دوستم راضی به این شوخیا بوده باشه بازم دلیل نمیشه که مجری از حیطه ادب خارج بشه.ئست انداختن کسی اصلا کار خوبی نیست

    پاسخ

  5. m

    ۱۳۹۵-۰۲-۲۳ at ۲:۲۶ ب.ظ

    توهین نکرد که خود خانمه هم از خنده غش کرده بود و تایید می کرد
    جنبه هم خوب چیزیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…