کواچ
ششمین نشست آسیب شناسی و بررسی عملکرد تیم ملی والیبال ایران در سال ۹۴ امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

در این نشست که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مدت سه ساعت در دفتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، احمدی ضیایی نایب رئیس فدراسیون، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون و رضا چلنگر به عنوان مترجم مربی صربستانی حضور داشتند.

کواچ در این نشست همانند روز گذشته گزارشی از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی و لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ ارائه کرد و حاضرین به بحث و بررسی در خصوص علل عدم نتیجه‌گیری مطلوب تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی پرداختند.

پیش از این پنج جلسه دیگر (اصحاب رسانه، کارشناسان، ملی پوشان دهه‌های گذشته تیم ملی، هیئت رئیسه فدراسیون و نشست روز گذشته با کواچ) در خصوص این موضوع برگزار شد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و این رقابت‌ها تنها فرصت ممکن برای راه یابی والیبال ایران به المپیک است.

فدراسیون والیبال تلاش دارد با برگزاری نشست‌های آسیب شناسی، شرایطی فراهم کند تا تیم ملی والیبال با قدرت کامل در این مسابقات شرکت کند و با کسب سهمیه المپیک به تنها آرزوی جامانده والیبال ایران جامه عمل بپوشاند.

اسلوبودان کواچ امشب تهران را به مقصد صربستان ترک می‌کند و فدراسیون والیبال در طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را در خصوص کادر فنی تیم ملی اعلام خواهد کرد.

  • کواچ

    تیم والیبال بدون کواچ به ایران بازگشت

    تیم ملی والیبال ایران که برای شکست به مسابقات جام جهانی راهی ژاپن شده بود، بامداد جمعه به …
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در کافه لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…